The Best Followers

19 November 2008

erTi KaWaN


susahnya nak mempercayai seseorang yang boleh kita anggap kawan...sampai saat ni aku masih tertanya2 kenapa kawan baik aku sanggup wat aku mcm ni.sanggup jaja cite,sanggup khianati persahabatan kami...padahal aku percaya dia 100%..aku akui,aku memang senang berkawan dengan sesapa je,hi sana..hi sini..tapi untuk mempercayai someone,shared everythings dengan somebody ni,susah..lelagi ngan pompuan..aku x ramai kawan pompuan,leh dikira ngan jari..tapi aku bebetul2 x sangka kawan baik aku ni leh tikam aku dari belakang,menjatuhkan air muka aku...padahal selama ni aku x usik dia sikit habuk pun..aku hormati dia,percaya dia dan ak simpan semua cerita suka duka dia..tapi apa yang aku dapat????sedih tol...sekali aku suka,aku akan suka wlu ape pun keadaan kawan aku,tapi sekali aku benci,aku akan ingat sampai bila2..aku x memutuskan tali persahabatan antara kami,tapi aku anggapkan aku dah tak ada kena mengena ngan dia,aku x pernah kenal rapat ngan dia dan aku x kenal dia..for my ex bestfriend : thanks 4 everything,thanks sbb kita pernah jadi kawan baik n jangan ulang ape yang dah kau buat masa dgn aku dulu pada orang lain..and one more thing...utk kwan2 aku yang baca luahan geram aku ni,''dunt judge the books by its cover'',aku dah terkena..x semestinya luaran alim,bertutup litup elok dalaman nya pun elok..tah2 lebih busuk dari orang yang terdedah2 tu..huh!!!!aku benci kau @#$%^....

1 comment:

eiza in the house.. said...

bukan aku kan..kan..kan..hehehe