The Best Followers

10 December 2008

aLhamDuLiLLaH..



alhamdulillah..selamat juga aku sekeluarga menjalankan ibadah korban raya haji aritu..meriah sangat2 sbb family en.eri buat korban sekor lembu..bagi pada 7 bahagian adik beradik en.eri..dia pun amik satu bahagian wat aqiqah anak..dalam hujan gerimis tu selamat sumenya..dari awal nak menumbangkan lembu sampai la melapah..bagi2 daging,en.eri joint..aku memula x nak g tgk lembu tu kena sembelih,abah suh g sbb ade bahagian kitorang..niatkan aqiqah untuk anak..seram sejuk jugak la..kesian pun ade kat lembu tu..x byk pic yg ade kat camera aku sbb bateri kong,charger tggal KL lak..byk pic kat camera adik ipar aku..
nnti2 aku hapdet lagik eh..so far,sumenya berjalan lancar..sonok sangat2 sbb sume adik beradik en.eri balik..bayang kan la..adik beradik dia 12 org..ipar duai lagi..anak2 sedara lagik..mmg happening mcm nak roboh umah mertua aku..
anak aku awal2 lagi dah tggu org nak sembelih,x sempat2 nak bergambar..asik ilang je..sampai aku ngan en.eri kena sound ngan akk ipar aku..dia kata anak tah kemana tah,mama ngan ayah dia jadi pengantin baru dok posing2...ahahahhaahha...x dapek den nak nolong..

2 comments:

eiza in the house.. said...

bestnya dia raya haji tahun nie..moga bertambah la rezeki hendaknya..amin.

TuYa said...

aminnn...letih ade..sonok ade..pastu asik makan daging je kan..bau pun dah mcm lembu..heheheheh