The Best Followers

03 December 2008

McD



en.eri tdo pas maghrib sampai kul 9.30...bangun je dia kata :

e : yang,kita makan kat luar la..malas la..
aku : aik..sape yang masak ni?kita yg masak awk lak yg malas..
e : banyak bunyik lak..nak belanja ni..jom la..sesiap..
aku : hehehehheehe..lain macam je,ade wat salah ke?

kitorg g makan kat McD Damansara Damai..ramai orang..meriah je nampak..aku rasa en.eri ni mesti dah pasan aku lain macam je asik perli2 dia..kat mcD aku tnya pasal henpon tu,dia kata kekadang speaker dia ting tong,x dengar ringtone..dia wat la vibrate,ade la gegar klu org tepon..bukan silent pun..huh!!!leh caya ke?pas2 aku kata klu ade scandal ke hapa ke bgtau la..senang lak aku nak wat persiapan..dia tnya nak wat ape?aku kata"anak, gue bawa lari dulu''...hehehhe..dia senyum je..dia kata jangan la pk bebukan..aku ingat sampai bebila dia kata "kalau B tipu sayang,ade pompuan lain,kena panah petir B"....ek'eleh..nama pun lelaki...
-CASE CLOSED-

4 comments:

Anonymous said...

heheh sumtimes mmg perlu ada curiga :p

dkt je la kita..damansara damai yer

YanDarwisy said...

salam singgah n nice blog!

Sayang_Liedz said...

hi nice blog.....

TuYa said...

Jue u kat mana?


Yan,tq ya..


Liedz tq..nanti tuya link2..