The Best Followers

20 November 2008

ShooPinG...

cite ni dah 2 hari lepas..lepas maghrib aku g Tesco kat Damansara ni..tu je la tempat yang dekat ngan umah aku nak shopping2 barang dapur..banyak dah barang2 dapur dah habis,lama dah x g beli2..en. eri asik bz je memanjang...




masa nk g sempat posing lagi tu..en.eri pelik sket sbb kali ni kitorg kuor x ikut tema..heheeh..selalunya klu dia baju ijau aku mesti baju ade wane ijau2 sket..tudung ke..ni,dia pakai baju ijau..aku pakai sweater itam..





tak de la byk sangat kitorg shopping...tapi leh tahan lama la..dr kul 8 sampai kul 9.30..sbb aku ngan eri dah wat rule baru dalam bershopping,kena bandingkan harga.kelako nye..kat tempat sos je dah dekat 15 minit,namanya pun banding harga...huhuhu





selalu aku mmg listkan ape yang dah habis..list aku sama je tetiap bulan,tapi kali ni aku dapat la nampak perbezaan ketara jumlah belanjanya...klu selalu mesti rm120++,kali ni cuma rm86.00..wahhhhhh..nampaknye en.eri n Tuya berjaya reducekan budget bulan nih...yea... ni shopping barang2 kering je..gula,tepung,milo etc..



otw balik,kat tepi jalan ade orang jual durian...yum..yum..aku pun bgtau en.eri,aku nak makan durian..sedap je nampak...en.eri pun beli la..x banyak..4 biji je..kecik2..4 bijik = rm10..




ni la hasil kerakusan aku melahap durian..balik umah je,terus suh en.eri buka kan durian..x menyabo2..yang paling memalukan tu,aku makan sorg2..langsung x share ngan eri..dia pun x nak..x yah le pelawa..kuikuikui..






2 comments:

eiza in the house.. said...
This comment has been removed by the author.
eiza in the house.. said...

sori..tadi slh eja durian hehe...wah2, makan durian tak igt kita kat bp nie...huhu