The Best Followers

05 December 2008

BaRanG FaRiS


Lepas maghrib semalam aku tengok2 buku katalog Tesco yang sampai kat umah..banyak gak offer,nak Christmas ni..macam2 la yang turun harga..belek2,terpandang lak promosi 'back to school'...tengok stationary,beg murah2 lak..ajak en.eri g,sambil2 survey tu leh la belikan anak nye kelengkapan sekolah tahun depan...aku bgtau en.eri,belikan alat2 tulis, beg je dulu..nak belikan kasut,baju etc tggu dia balik sini..en.eri pun on je..kitorg pun g la...sampai sana,mmg bahagian barang2 "back to school",banyak gile offer..klu leh sume aku nak amik utk Faris..ayah dia kata,"jangan tamak,mama!!"..hehehhehe..so,aku amik yang perlu2 je la..beg,kaler,set pensil case,drawing paper,etc...nak balik tu nampak la satu kiosk makanan Siam..macam pulut mangga,mee kari,somtam(kerabu mangga)...aku singgah beli somtam,lama dah x makan...sampai umah x sabo2 nak makan somtam,punya la pedas..merah2 mata aku makan,kalau en.eri tu mau menangis dia makan..last2 x abis gak somtam tu..dah membazir...huh!!!

2 comments:

YanDarwisy said...

yan pun terkadang mcm tu jugak, tapi org pompuan biaselah. Layan tom yam lunch ni sedap jugak kan?

eiza in the house.. said...

sedap ker...nanti ko balik bp ko ajar ekk aku makan..tak reti la..huhu.