The Best Followers

03 December 2008

Iye Ke TaK???

2,3 ari ni aku pasan yang en.eri selalu silent henpon...pastu mesti dok belek2 henpon,sms...pendek kata x leh jauh ngan henpon dia..aku dah mula terpk macam2 yang bebukan..ade pompuan lain ke???ade scandal kat luar ke???tapi balik keja mcm biasa,malam x kuor pun,kat umah x bergayut kat tepon pun...(x tau la kalau masa keja)..aku wat macam biasa je,tapi musykil..tak bek syak2 bebukan kan,tapi hati aku ni mcm nak tau jer..memang aku x pernah check henpon dia sbb aku percaya dia..aku nak tanya takut jadik hal lak nanti..tetau je la aku ni,x leh handle, emo lak..dia mmg cool je,takut aku yang melebih nanti..what should i do????blurrrrrrrr...

3 comments:

Mrs. ORENSEED said...

think +ve :)

TuYa said...

sbb +ve la wat2 cool je ni dik..dalam hati gua rasa macam nak hentak2 jerk...

A.I said...

errkkk... :S

baik kau tanye je kot..