The Best Followers

10 December 2008

JaWaB Tag JiWa KaCo

a) 7 fakta tentang aku :

-seorang pompuan
-seorang cikgu
-ade sorang en.eri dan sorang anak lelaki umur 7 tahun
-suka ketawa
-cepat marah tapi cepat ok semula
-x suka kena pujuk
-x ske tengok org sekeliling sedih

b) 7 perkara menakutkan aku di duniawi ini :

-hilang orang yang aku sayang (mak abah,adik2,en.eri n anak)
-tikus...eeeeeeeee...uwekkkk..
-bencana alam..banjir,tanah runtuh etc..
-bila en.eri marah
-mimpi ngeri2,mengarut2..
-kawan yang makan kawan
-talam 5,6 muka..depan baik..blakang kita mcm setannnnnnnnnn..huhuhu

c) 7 lagu yg paling aku suka :

-negaraku-tetiap pagi isnin kena nyanyi..time perhimpunan kat sekolah je la..hehehehe..
-the reason -hoobastank
-because of u -kelly clarkson
-fall for you-secondhand serenade
-tanpa-6sense
-i'm yours-jason mraz
-tiada lagi-amy search

d) 7 perkara yg aku selalu sebut :

-ampeh
-aiyarkkk!!!
-no..no..no..
-b!!!
-i love u (utk en.eri n Faris)
-padan muka..
-siottt jerk..

e) 7 perkara yg bernilai bg aku :

-nyawa aku
-en.eri n Faris,mak abah n adik2 aku
-lip balm
-benda2 dalam handbag aku (henpon,wallet,etc)
-laptop
-kawan2
-udara..klu x de mati la aku..

f) 7 pertama kali dalam hidup aku :

-pertama kali jadi bini,mama..ade family sendiri
-pertama kali jadik cikgu sandaran umur 20...
-pertama kali tampo classmate (tgkatan 3 sbb mulut mcm longkang,mengata aku)
-pertama kali aku benci pompuan nama Ayu Zuliani Zul (sbb mcm cinabeng)..aku benci dia sampai mati..
-pertama kali ade bestfriend pompuan tahun 2007..
-pertama kali beli henpon sendiri masa pas SPM
-pertama kali dapat gaji cikgu sandaran RM 700..mcm dapat 7ribu..x ingat2..

g)7 org yang akan terkena lak :

-YanDarwisy
-Hidayah
-Kak aizah
-Kak Yus
-Lina
-Eiza-sorry beb aku tau ko nyampah nak jawab tag..
-puterikurekure..

2 comments:

eiza in the house.. said...

adeiii..aku pon kene...aku postpone dulu..nak bertapa jap

Mrs. ORENSEED said...

aaa... sis tag sy yg ni yer, hehe blas2 :) will answer