The Best Followers

25 December 2008

MerY ChrisTmas...

pas maghrib tadi aku dah janji ngan Malar (member sama ngajar kat Seri Kembangan dulu) nak g beraya Christmas kat umah dia..so,sesiap je sembahyang maghrib,aku pun ajak en.eri g sana..Faris x ikut sbb nak ikut adik en.eri g 1 Utama..jejalan..Malar ni India tapi penganut Kristian..masuk tahun ni dah 3 tahun aku beraya kat umah dia...lama gak x jupe si Malar ni,mcm2 cite kuor..gossip pasal akak kerani la,tukang sapu la,pakcik jaga sekolah la..memacam..haru biru jadinya..sampai en.eri naik ngantuk tggu..bile dah kenyang,mata pun ngantuk...dalam kul 9pm kami pun reti2 bahasa la balik..x kan nak bertilam bantal kat umah org kan..hehehhe..kat bawah tu ade la pic2 yg sempat di amik..kenangan2..


en.eri yang kekenyangan..makan mcm2 biskut,kek,pastu hentam nasi beriani kari kambing lak...x hingat2...

aku ngan Malar..ish..nape aku nampak tenggelam pendek je nih..sofa umah Malar tu kot..hehehhe

adik bongsu Malar pun nak bergambar ngan artis gak...wakakakaka...

yang best tu siap ade pokok Christmas lap lip..lap lip...cumel je..kat bawah dia banyak hadiah..tapi bukan untuk aku...uwaa!!!sebab aku datang x bawa hadiah pun...

4 comments:

qaseh heedayah said...

cantek la pokok krismas tu...... pinjam blehhh :P

nordee said...

sakan jugak beraya...ingatkan kat sabah je yg sibuk ngan x'mas

TuYa : said...

heedayah :kalau leh x yah pinjam2nye..kita amik terus..hehehhe..jakun jap tgk deorg wat sendiri christmas tree tu..shantek..

***********************************
nordee :sakan gak la bile ade org jemput g makan...makan nye hal,laju jerk..

ai said...

aku takde gi beraya ke mana pon..sbb bila kismes je..bestday along, bestday along je..kismes. camno tu???