The Best Followers

06 December 2008

SaLaM RaYe HaJi..


selamat hari raya aiDiladHa untuk sume pembaca blog aku nih..aku akan menyenyapkan diri sekejap dari berblog bagai nih..ade ke pkataan 'menyenyapkan'?hentam saja le labu....aku tnya en.eri,dia kata "awak dah x de ape nak dicabul ke,sampai jadi pencabulan bahasa"...ha????fening2..masa bila lak aku mencabul rogol nih...hahahahhaha...
aku akan balik KELANTAN...di ulangi ->KELANTAN selama 7 hari katanya...(minta2 la x sampai 7 hari)hehehehehe...en.laki aku cuti banyak sbb nak abiskan cuti...kononnya..lagipun Selangor kan 11hb cuti am..insyaallah,balik semula nanti aku akan menghapdet kan blog aku ni..

semoga kekawan semua berhepi2 sepanjang cuti ni,kumpul banyak2 cite nanti aku nak bace...doakan aku n sekutu2 ( kutu?hahahhahhaha..malang en.eri n adik2 ipar aku..kutu lak aku panggil korg) selamat sampai ke Gua Musang...pehal aku asik taip nama menatang je nih?enjoy ur days..muah muah..cemolot sket..

1 comment:

Mrs. ORENSEED said...

salam aidiladha :D bahagia selalu...!