The Best Followers

27 February 2009

Dapat hadiah..

tadi masa aku abis kelas last pkul 11.30,aku lepak2 kat kantin..
biasa la kan tuya the kepochi..mcm2 cite aku dok bergossip dgn acik kantin tu..
"teacher...nampak berseri je kan skang..minggu ni acik tgk mggu biru ke?dr Isnin sampai Jumaat pakai wane biru.."
haa???acik kantin ni pasan aku punya tajuk album minggu ni 'biru'..kui kui kui..
aku jawab " saje je la cik,nak publisiti murah..kena la wat kontroversi murahan"...wakakakaka...



lepas lepak kat kantin aku melenggang2 g bilik guru..pastu kat atas meja aku ade beg kertas wane biru..untuk aku ke???hehehhe..
belek2 tgk mmg utk aku..ade tulis to: Teacher Mas..jom le tengok ape nya dalam beg tu..



ni la beg hadiah tu..very da kilat kan...


ade pensel case wane ijau..sukaaaaaaaaaaaaaa teacher..ijau lagi tu..see..see..ade note tu..."to : teacher Mas..thank you..see you again..

rupa2 nya ade student kelas 2R yang bagi kat aku..ari ni last day dia kat sek ni..ikut ayah dia pindah Serawak..padahal aku x de ajar pun kelas dia..agaknye aku teacher peveret dia kot..wahhhhhhhhhhhh...kalau x mcm ne dia tau aku ske ijou kan..kan?kan?pastu aku bgtau ngan cikgu sebelah meja aku...dia kata agknye kebetulan je tu dia terbeli wane ijau..
alololololo..bunyik macam jeles je ek..ko sakit ati x dapat ke dik non???hahahahahhaha..ishhhh..ape la aku ni..riak x bertempat..walaupun aku x sempat jumpa student ni tadi,aku sonok dapat hadiah ni..ade jugak student yang suka aku..heheheh..perasan tol la..

8 comments:

hanie said...

dpt adiah??
ahk..
mkn eskem lg best..
hahahahaha
:P

TuYa said...

poooodacit..adiah gue lagi best..

Atan said...

atan dok tunggu akak ipar bagi adiah tengok wayang upin ipin..

TuYa said...

atan,patut nye dia yang banje..kata nak amik ati akk iparrrrrrr..kelasss aku!!!bile ni tan?

ILA said...

Amboi2..shukanya diaaa...
sangat teruja kan menerima adiah.apatah lagi dari anak murid sndiri.
EPY WEKEND DEAR:)

TuYa said...

ila..kekadang pangai kita ni dah macam bebudak jugak..excited sangat bile dapat sesuatu yang x diduga..

ape2 pun enjoy ur weekend..muah muah

eiza in the house.. said...

teacher mas..baju teacher n baju kita sma la cuma warna jerk berbeza..peh tu presnt cikgu mas tu sama lak warna ngan hp kita punya bag..tp muka frog kitanya..hehe..asal ko byk sama ngan aku nie..huhu

TuYa said...

eiza...ko le tiru aku..baju tu dr zaman tok kadok dah..sbb ko lahir dulu dr aku..kira ko menang la..hehehehehe..