The Best Followers

12 March 2009

Nikmatnye bile dapat

tido itu nikmat..tido itu indah..tido itu ubat..tido itu segala galanya..selamat tido sume..aku ngantuk x ingat dah nih..sindrom mengantuk dah menyerang medula oblomgata ku..hahahahha..ape kena mengena menatang medula tu ngan mata aku...huhuhuhu..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..muah muah..

5 comments:

Anie said...

tidur itu memang nikmat...
mlm tdi tidur dr pkl 830pm sampai 630 pagi tadi...fuuhhh...best dpt tidur lelama....selalunya paling awal tidur pun pkl 11lebih

eiza in the house.. said...

mmg tido sungguh mengasyikkan..:)

ai said...

ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz

Abelitokjoro said...

tido... itu lah yang perlu dlm hidup kita....seperti makan.. berehat berkerja.. tapi mcm abeli ni .. kekadang tertidur juga kat pejabat ni.. tapi time kerja malam... salam buat tuyaaa....

TuYa : said...

anie : tuya ni lak jenis susah nak tdo awal..tapi klu dah tido jgn harap le nak bgun kalau x bebetul ade hal..mcm nengok game tetengah malam ke..heheheheh..
paling x reti tdo siang,org lain sedap2 balik keja ptg tu leh tido..tuya harammmmmmmm..landing la mcm ne pun..x de nya nak lelap..pelik..

eiza : ko mmg ratu tdo..aku tau..

kak ai : jom le zzzzzzzzzzzzzz.

abeli : salam jugak wat abeli,tuya pun selalu gak kat skol ngantuk nguap mcm naga..yg nyampah tu sampai umah x de nye nak tdo..nyampah sungguh!!!!!