The Best Followers

29 April 2009

ble buku jupe ngan pen..jenuh la nak menulis..



awal pagi ni MU lawan Arsenal..
musuh tradisi ni..macam buku ngan ruas..kena sangat la tu
aku x nak la ober2..tau dah Arsenal mcm kuat je kan..
so,aku cuma harap2 MU leh la tebas Arsenal nanti..
aku fanatic MU,eri fanatic Arsenal..
macam ne tu?tggu je la kul 2.30 nnti ape akan jadi pada kami..hehhe
lg tadi eri dok perli2..bikin panas hati je..perlekeh MU..
x pe Tuya,biarkan eri dengan kesombongannya yang sumbing itu..we'll see..
ok le..nak zzzzzzzzz dulu..nanti nak bangun lak..kena alarm nih,takut eri dengki x kejut aku...dia tengok sorg.melepas aku...
nite kawan2..muah!!!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


30.04.2009
4.30 am
MU 1 - Aresenal 0

huyeh2..MU menang.. walaupun 1-0,tapi memang berbaloi pada aku yang asik kena perli je ngan eri nih.. sakit mata tinge eri tengok kegedikan aku dok nyanyi Glory2,dok puji2 players MU.. suke!!!

5 comments:

dkama said...

cegu tak tengok pon tak pe...sok kalau abg eri tak selera nak sarapan tuh maknanya MU menang besar ar tuh... hehehe

Ivy Metaga said...

wahhh..nt kena bangun lah nih, wahh..caya lah cekgu tuya nih hihi

T.u.Y.a said...

dkama : mana leh x bangun dkama..kena tengok game nih..

ivy : dah bangun dah..semamngat...semangat..

prebetsabu said...

yesssssss... MU menang....

eh nnti bulan 7 Mu nak mai kl, agak2 harga tiket bape lak nnti.. jom tgk skuad negara kene belasah lagi... uhuhuh.. sgt tidak patriotik lak aku cakap camtu..

dkama said...

prebetsabu*** sama dengan... patriotik ku dan patriotik mu bukan untuk bola... hehehe