The Best Followers

27 June 2010

-Sedapnya


dah 2,3 hari ni asik nak makan eskrem je..dah makan sundae mcD,eskrem cornetto,magniolia,tah ape2 eskrem dah Tuya makan..x puas2 lagik..

kenapa tekak ni pelik nak eskrem je???x de jawapan..

7 comments:

sz | m.s.s said...

teacher tuya, wahhh memang sedapppp...cuaca panas kot...tp ada gak hujan2 sikit kan...perubahan hormon kot :p

TuYa said...

kak suzi..
cuaca x de la panas sangat..tapi hati panas kot..hik hik

maiyah said...

elok gak mkn es krem ni nnti mulut x pecah2..

al-lavendari said...

makanlah berpada-pada, nanti masalah lain pula timbul.

cheqna said...

salam kak
kena makan eskrem malaysia plak kot....beshnya...dolu2 10sen je sebatang skang dah 20sen...ada eskrem asam boi...eskrem jagung dan macam2 lagi
nway salam ziarah n kenal ye =)

TuYa said...

kak maiyah :
mulut x pecah tapi ayaq liur pecah..hehhehe


pakcik aL :
a'ah la..dah nak sakit tekak ni asik makan ice cream je..



cheqna :
kat rumah akk ni pun ade wat eskrem 10 sen tu..hehehhe..tapi x puas makan..heheh

el said...

aku lm x mkn eskem yg sedap2 ni
asyik mkn eskem 20 sen tu jek
huhuhu
ko ada isi ke tu yg asyik nak eskem jek
eskem cik abg xde dlm senarai pulak..lalalalal ahahaha