The Best Followers

12 July 2010

-Mengimbau Kenangan

semalam kekemas bilik study yang dah mcm tapak pelupusan sampah..buku,kertas,dah bersepah2..ade je selit celah meja la,bawah rak la..dah mcm bz sangat kan x leh nak ngemas..hehehhe..kalau namanya pemalas tu,tetapp jugak..

tetengah kemas susun ape yg x guna tu,jumpa lak la 2,3 keping pic yang sangat2 touching perasaan..ada terselit dalam tafsir Al-Quran..Tuya ni kalau mengemas suka selak2 buku,novel,kertas2..sbb Tuya selalu selit duit dalam buku,dalam novel..habit!!!

ni pic ngan mak,masa ni raya ke 3..ade note mak tulis belakang pic ni..lupa nak scan..Tuya malu2 konon nak tengok kamera..

ni pic Tuya ngan abah..sayang abah sangat!!!raya 1st..Baju yang Tuya pakai tu,sepasang ngan abah..sama corak n warna..tapi picnye ade kat kg..dalam album mak..


see!!!Tuya mmg rapat ngan abah..tapi selalu x sefahaman..ade je x kena..tapi Tuya tau abah sayang Tuya..heheheh..
sume pic tu masa umur Tuya 2 tahun..lom ade adik lagik..

bila pk2 sambil tgk pic2 tu..insafnya Tuya..kenapa la dulu2 masa tengah nak membesar,nak belajar hidup sendiri,selalu bangkang kata mak abah..selalu nak ikut kata hati sendiri..sedangkan deorg sayang anak dr kecik sampai dah besar panjang ni x kurang sikit pun..apa pun sanggup di korbankan utk anak..sedihnya!!!

kalau le boleh Tuya ni undur masa,wat yg terbaik utk mak abah..tapi kalau dah undur masa x de la jadi Tuya skang ni..hehehehhe..segalanya ketentuan Nya..x de harga dah nak nilai kasih sayang mak abah..


4 comments:

sz | m.s.s said...

tuya ada mirip ngan mak tuya masa mudoo2...hehehee ...

TuYa said...

kak sz :
kalau akk tengok adik Tuya yg no2 tu lg secetak kak..mmg sama sangat2 dia ngan mak..

J@J@ / Bini The Rock said...

baru nak ckp....

muka tuya mmg ikut mak! sejibik...
tp masa kecik, tak nmpk sgt ikut muka mak..mcm lebeh pada muka abah..

kan??

dkama said...

ala come come... PEACE...