The Best Followers

10 August 2010

-Puasa pertama kat mana?



Sekejap je rasa masa berlalu kan..esok lusa dah nak puasa..alih2 dah nak raya..dah mcm x cukup je 24jam satu hari tu..

Time2 nak puasa ni le Tuya syahdu..anak jauh,mak abah pun jauh..Tuya ni part sahur ngan berbuka tu la yg rasa sedih x tentu hala..Tuya kan lama dok ngan mak abah walaupun dah kawin..sbb Tuya ngan Eri PJJ..heheh..Perkahwinan Jarak Jauh..Tuya kat Jhr,dia kat KL..ni pun baru dalam 4 tahun kitorg dok sama2..nasib la Tuya dapat posting KL kan..kalau x,anak kemana,bini kemana,laki kemana..hik hik hik..

Td berFB ngan adik Tuya yang kat UUM Kedah..feeling2 emo kan cite pasal puasa..dia lg kesian,sambut pose ngan kawan2 je..mau nangis 1st puasa tu tepon mak..confirm!!!



Tuya weekend ni balik Jhr..sbb raya tahun ni balik Kelantan,kena la sambut puasa kat Jhr dulu..hehehhe..lambatnye nak hari Jumaat,nak balik Jhr..minggu kedua puasa baru balik Kelantan,puasa ngan anak lak..haihhhhh!!!susah betul kalau dah dok berterabur ni kan..nak wat mcm ne..selagi terdaya..

Kawan2 ,adik2,akak2 lak minggu ni x balik kg ke berpuasa kat kg???

2 comments:

sz | m.s.s said...

kami pose kat umah je tuya...
last wiken dah tawaf blk kg...
kg dekat2 senang seiring sejalan ...
:)

selamat berpuasa! :)

TuYa said...

kak sz :
selamat berpuasa juga kak..