The Best Followers

04 February 2011

-Tart buah asal buleh..

ni cite minggu lepas sebenarnya..datang le mood rajin terlampau kan..bosan2 menunggu bebudak tuisyen dtg lepas asar,Tuya pun memikir nak wat ape..

tart shell mmg dah ade,saja wat incase ade yg nak tempah tart telur..senang..intai dalam esbok ade buah dalam tin yg x habis lagi..dapat le idea nak wat tart buah..x bape nak buah le tapinya..buah nenas,betik n anggur je ade dalam tu..

gigih nak wat utk anak2 murid tuisyen..akhirnya jadi jugak..sedap bebudak tu kata..layan kan pic nya,jom..


x bape nak warna warni buahnye..kalau ade warna merah2 tu mesti meriah..


utk bebudak tuisyen..


ni lak utk adik ipar Tuya..wat merasa sama2..

Eri bg 2 thumbs up utk Tuya..yea yea..Ahad ni member Tuya tempah tart telur ngan Tuya 100 ketul..sonok lak wat kuih2 ni bila org suka makan n ade lak yg nak beli..sambil2 dok umah kan..dah le bulan depan Tuya jadi penganggur sepenuhnya..ade gak la side income..heheheh..

5 comments:

Syakiela said...

tuyaaaaaaaaaaaaaaa,teringin nak ghaseeee...

TuYa said...

kiela,
nnti Tuya watkan yer..nak bg resepi tart telur awak minta aritu,tp awk dah lama x on Ym ek?

azieazah said...

Wahhh kreatif nya TUYA. Best, kan kalu pandai buat kuih ni. Leh adjust nak buat macam-macam.

Untung budak tuisyen tu, dilayan macam anak sendiri.



Mesra di Maya Tidak Mesti Harus Mesra di Luar

TuYa said...

kak azie,
Tuya suka masak..suka bila ade org nak makan n ngabiskan..mcm dah addicted dah kak..

anak jauh,ngan bebudak tuisyen ni je la jd peneman Tuya..

sz | m.s.s said...

teacherrr...nak register jd student tuisyen blh tak? :p