The Best Followers

22 April 2011

-Teacher Tak Caya!!

-teacher Tuya tengah kalut angkat kain kat ampaian-


budak : teacher,saya kan,dengar bunyi guruh petir kuat sangat subuh aritu..terkejut saya..

teacher : ooo..subuh aritu kan,teacher pun dengar..kuat betul kan..

budak : macam nak runtuh rumah kan teacher..kawan saya kata 2012 nnti dunia kita kiamat!!

teacher : sape yang memandai2 kata mcm tu?

budak : kawan saya la teacher..dia kata dia baca kat internet,ade omputih wat kajian..2012 bebila masa je nak kiamat,tapi x tau tarikh..

teacher : kalau nak kiamat,hari ni pun boleh kiamat..awak percaya Tuhan ke percayakan kajian omputih tu??

budak : teacher ni x tengok cite 2012 tu agaknye..x caya saya cakap..

teacher : tipu tu sume..dah teacher nak masuk..

dalam rumah,Tuya pk senangnya la kita org Islam ni dipengaruhi oleh anasir2 jahat kan..budak2 yang x tahu ape2 tu lg la senang deorg nak caya benda2 karut tu..yang kelako tu bila Tuya kata nak masuk umah tu,dia wat muka x puas hati sbb Tuya x caya cakap dia..sambil Tuya tutup grill pintu,dia kata nnti dia bg Tuya tgk cd cite 2012 tu..baru teacher percaya!!!!heheheheh..budak..budak..

6 comments:

ainnoraini said...

budak2 sekarangkan..petah bile bercakap...kite dulu2 tak terpikikan tu semua..
same mcm anak kak ain yg kecik tu..ade jer citer dia...

TuYa said...

kak ain,
memang kak..bila kita bgtau yg betul,x nak terima pulak..hehheh..cerdik melampau.

Dee said...

minda kita sebenarnya telah dipengaruhi oleh anasir2 barat dari dulu lagi..skrg rasanya makin teruk kan..

=sz= said...

beriyaa sungguh budak tu siap nk bg cd kat teacher dia ye...heee

TuYa said...

kak Dee,
deorg influence kita secara terang2an kan kak..

TuYa said...

kak sz,
iye kak..bersungguh dia jeling2 kat Tuya sbb Tuya malas nak melayan dia..hehhehe