The Best Followers

31 October 2011

-obes nye lahai!!!


Lama dah tuan tanah x interframe kat sini kan..tengah frust kekdahnya nih..frust sbb dah mengalami kegendutan dan kegemukan yg agak kritikal n koma,pengsan,hesteria,sakit jiwa!!!
Sejak2 x kerja n pindah ni,Tuya dah jadi penternak lemak,babat yang sangat2 berjaya dan dah menang anugerah kegemukan cemerlang..hahahhaha..ape la Tuya dah merepek nih..
Tensen tol la,nak naik badan ni jap je..kalau nak turunkan beratnya,adoilahainye...mcm ape tah lambatnye..



see..pipi dah tambun!!!uwaaa!!!!dah mcm tertelan ibu roti mauripan..



nampak x tu??alah tudung hijau budak gemuk tu..



x abis pk adik..nape la maklong jadi gemuk gini heh?



kalau saya gemuk bambam,ramai geram..kalau tuan punya blog ni gemuk gendut..ade ke yg geram????

moral of the story : jangan dok makan tido je ye..sila la wat eksesais,jogging,panjat gunung,bukit ke..

5 comments:

wan habibah said...

kalo tuan rumah yg gendut.. kena bahan je.. hahaha

mak encik | SZ said...

:)) ...no komen...kikiki

sW33tdARLiNG said...

hahahhaa...kalo tuya bambam, geram gakkkkkkk

ber_u_wang said...

ce tanam lada depan umah tu, atau joging kat tepian pantai mersing hari hari...atau berenti makan nasi 6 bulan, pasti akak ipar slim mcm erra fazira

Nurul Aula said...

hahahah… takpe badan gemuk boleh kurus kalo rupa buruk tak leh ubah!!
Ape2 pun bersyukur hehe:)