The Best Followers

09 November 2011

-Lain Nak,Lain Dapat







cite dah berkurun terperosok kat draft..x publish2..
ni masa eri kemaruk dok asyik nak mancing je x sudah2..sebelum raya haji aritu..
ade la satu petang tu Tuya ikut dia g mancing kat muara sungai..
eri g ngan adik n kawan adik Tuya..
konon nak dapatkan siakap 3 kilo la ape la kan..
jomla layan pic..




kapal korek pasir dok tersadai kat situ..



 eri budak hitam..hitam2 pun..tu le pojaan hatiku!!!



ni plak adik Tuya..tamak yer..sampai 2 joran dia pakai..



ek eh..ingatkan joran tersangkut baldi ke hapa ke..



rupa2nya..ape ke nama binatang nih..kura2 ke,tuntung ke..tah,tapi spesis tu ler..dia lak yg makan joran..



meh la kita lepaskan dia..tapi sume x reti nak wat mcm ne..eri x de bakat langsung..adik Tuya lak penakut nak turun sbb ade pengalaman tejerlus kat tebing tu..last2 member dia ni la yg konon2 terrer nak tolong potong tali tu..



kesian kan..adik Tuya kata kalau jual  binatang ni mesti laku..mahal ni..makanan exotic..tapinya x tergamak pulak la nak wat mcm tu..naya kat dia,nak hidup jugak..tah binatang ni binatang yg dah nak pupus ke..ape ke..biar la dilepaskan hidup ngan aman dalam sungai tu..

macam kita jugak kan,kena tangkap x pasal2..mesti la marah..tapi nya kan,sumpah bosan ikut deorg ni mancing..dok menung nunggu joran tu disambar mangsa..huhuhuhuhu..
mmg Tuya x leh nak joint..kurang kesabaran..tapi kalau dapat ikan besar2..suka!!!!

sebenarnya x tau nak ending macam ne tah cite ni..dah le,sambung next n3..hikhikhik..

3 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

ok la jgk Tuya ada pengalaman pegi ikut memancing...

akak ni..
mmg jgn harap lah
sbb TR tak ada minat ke arah itu...

huu! selamat..

TuYa said...

kak JaJa :
ni penyakit turun temurun kot..
sbb abah n adik2 Tuya sume suka mancing..
dapat laki pun suka mancing,jangkitkan pulak kan anak!!
ayoooo..

Nurul Aula said...

Saya tak suka memancing so layan gambar Kak Tuya la!!