The Best Followers

03 December 2011

-Ombak Rindu..




sana sini dok cite pasal Ombak Rindu yang dah tayang kat wayang..
perasaan ghairah nak tengok tu,membuak2 ngalahkan ape tah..
tapi nak wat ceggana,kat Mersing ni x de wayang bagai..
kalau nak nengok pun kena g Kluang,BP,JB..tu yang terdekat..
Eri kata,''kita tunggu la kat Astro First yang..nnti B belanja ek!!''
hurmm!!!x dapek jugak la nak nengok wayang..sbb Eri ni paling x suka g tgk wayang..dia lagi suka beli dvd nengok kat rumah leh melengkor mcm ular sawa sambil wat senama paru2..[isap rokok]..


sementara nak nunggu Astro First kuorkan cite ni,belek je la novel dia ni ha..




Ombak Rindu - LimauAis (3)

ohhh!!!romantiknya izzah ngan hariz..












uwaa!!!cepat la Astro First tayangkan cite nih..haihhh!!x senang duduk nih..

3 comments:

sW33tdARLiNG said...

uihh berhantu nii citer dia... dah lama tak baca novel...

CuTeMiUt78 said...

ohh.. best erk... blm smpt tgk lagi.. sama la.. takde makna tgk kat wayang.... oh novel dah kluar erk... emmm nak g cari la

J@J@ / Bini The Rock said...

sama je la akak pon..
TR tu bukan suka benor tgk wayang. sanggup je dia tgu DVD. boleh tgk berkali2 sampai DVD tu rosak katanya..

hhmm...
lambat la, org dah 'sejuk' baru kita dpt tgk cerita dia..kan?