The Best Followers

12 March 2012

-Family Dinner


cerita bulan lepas masa adik Tuya kat UUM balik kg..
dah berzaman basi dah cerita nih..
baru nak publish..dok terperap kat draft..
kesnya malas nak mengarang ayat2 pujangga..

2,3 hari sebelum adik Tuya ni balik semula ke UUM,abah dengan sukarela menaja makan malam kitorg..
Family dinner la kiranya ni..bukan senang nak kumpulkan semua askar batalion nih..
masing2 sepakat membawa berkat nak makan kat satu kedai yg famos amos jugak lah kat Mersing nih..
harga berpatutan n makanan dia pun sedap..

jom la layan pic yang x berapa nak jadi ni..
masing2 dok gelak ngan lawak ape2 tah..


tak tahan ngantuk dah budak kecik nih..


menunggu order sampai..


Tuya gegar n gemuk..seyes,Tuya dah gemuk!!


x peduli ape dah..zzzzz is heaven..


mak n abah..


pindahkan dlm stroller adik dia pun,masih x sedar2..zzzz


perbincangan ipar duai..men talk kot..


sape kentot nih?haihhh...


abah susun pinggan n sudu la dulu..


bila makanan dah sampai,masing x hingat dah nak amik pic ke ape ke..
nak menghayati katanya..lagi2 si kamera girl tu kan..
dah sampai rumah baru pasan pic masa makan x de.
x kisah!!!asalkan perut kenyang..


1 comment:

eB ezrin said...

eB kalo tembak dolo br nk mkn... kdg2 org len dh siap mkn dh pn ;p