The Best Followers

10 November 2008

CiTe TeH aiS...


malam yang agak busan...eri sibuk..aku lak x de hapa nak dibuat,nk Ym malas..sambil2 update blog ni,aku mcm haus dahaga je gitu...aku bg2 hint kat my hubbie..hehehe..aku wat dialog macam nih..."sedapnye kalau dapat minum air teh ais kan,tapi teh ais kat mamak la.."dia lak jeling2 aku,mesti dia kata dalam hati...kacau tol la minah nih...alih2 je dia kuor..selambe je x cakap ape..aku pun mcm blur la..aikkk,x kan majuk kot..ke nak tunjuk perasaan..cuba call dia,henpon tinggal,tengah cas..lebih kurang 5 minit 10minit mcm tu,dia balik bawak teh ais...yea yea..dia bagi aku dengan senyuman sinis dia..x tahan tol kena macam tu...ilang dahaga aku nyedut teh ais nih..tah nape la kan,teh ais mamak ni sodap sangat..sambil2 minum teh ais aku baca novel yang dah bape kali aku baca tah..tak jejemu..mengulang je..bagusnye kalau ngaji Quran macam tu kan..asik ngulang je..tah dah bape kali Khatam agaknya..kuikuikui..key la,aku nak melayan perasaan ngan novel nih..turn eri main game lak..

No comments: