The Best Followers

12 November 2008

SeMaLaM YanG x BesT -11hb-


-aku sakit kaki,sakit kepala..macam nak demam..B urut tapak kaki aku..sakit menyucuk2..tah ape kena tah..pastu kepala aku pening..macam nak demam..eri kata aku mmg nak demam ni tgk gayanya..dia pun dengan bangga nye memaksa aku menelan pil..dan dengan meluatnye aku pun terpaksa makan pil..uweeeeeeeeekkkk..pahit yang amat2..cehhhh!!


assigment eri yang x siap2..aku yang kena taipkan dia nye paper work..dah dekat 2 minggu dia suh tolong taipkan draft yang dia wat..dateline dah dekat sbb compeni dapat projek baru kat condo area KLCC.nak masuk tender Service Internet Provider..Sbb dia x ade masa nak taip (sbb asal balik umah je ngadap game..bz konon),dia amik kesempatan buli aku..aku x ske taip benda yang aku x tau sepatah haram...entah ape2 je dia nye istilah..menyampahnye nak siapkan..x suka..x suka..ishhhhh....
-sedihhhhhhhhh...student tuisyen aku nye markah sains..26% jer..mak dia dah x reti nak cakap ape.."teacher tengok2 kan la exam paper dia nih"..nak aku tgk apenya,dah dapat markah pun..tu baru paper sains..lom mate,bi..adusss...baru ingat cuti sekolah ni leh la berpoya2 cuti balik Kg,ade lak parents nak hantar anak tuisyen..tension2..

No comments: