The Best Followers

17 November 2008


eri majuk...zzzzzzzzzzzzzzz x nak bgun2...dia majuk sebab aku x kejutkan dia makan sama2..bukan x kejutkan,dah macam ape aku kuor masuk bilik kejut dia.aku dah le lapar tahap cipan pasir masa tu..macam nak hangin pun ade..aku siap baca surah Yassin kat telinga dia,Ya Rabbi..makin sedap dia tdo..aku pun malas tggu2..makan le dengan tekunnya..dah kul 9 kan..perut aku lapar la..dia tdo baru je pas sembahyang isyak,tapi nyenyak nye,x yah cite la..pkul 11 dia bgun jeling2 aku..dia kata "sampai hati sayang makan sorang2 x ingat kat B"..aku masa tu macam nak fire je dia..dia kata ku x kejut dia?????pastu aku idangkan dia nye makanan..still msam muka dia..alololololo B..sorry eh..hehehehheh..sape suh tdo x hingat dunia..sekejap je dia majuk tu..

No comments: