The Best Followers

17 November 2008

MaLanGnYe aKu...

hari ni dah mula cuti sekolah..dah mula gak wat plan utk anak..hehehe..mak hello2 "ayang,mak nak g sana lepas adik sunat,lepas raya aji kot"..rupa2nya mem dah plan dulu nak jalan g sini..tetengah berangan tu tepon bunyik lak..:

* : hello..mas,can u give me the culculation Li10Y8Co3O20?
aku : i tot @#$%^ was give to u,bcoz the result i dah bg pada @#$%^...lagipun i x incharge projek ni lagi la Prof...
* : ooo..i x tau pun..i tnya @#$%^ dia kata u yanghandle all this projek..
aku : its ok,i will email to u asap..
* :tq mas..

memang aku hangin tol ngn minah @#$%^ nih..sesuka hti dia je kan lepas tangan bab2 ni..bape lama dah aku x wat eksperiment,x wat dah research tu..sume detail aku dah bg dia,boleh lak dia suh Prof tu call aku tnya mcm2..

kenangan masa kat Lab UM..insyaallah..next year aku datang lagi seandainye si @#$%^ x de kat situ..mencik dia..
an hour later...
tuttttttt..tutttttttt..sms.."mas please call opis back...urgent..-malar"
aku pun call la opis sek..x sempat2 aku nak hello2..dia tau dah aku yang call..
malar : mas,ko leh x tolong masuk opis gantikan kak min (kerani)..dia wat operation la next week..dah x de teacher yang dapat aku hubungi..next week je mas,pastu aku la ganti..it should be me yang gantikan dia,tapi next week aku ade hal la..my sis kawin..please mas...
aku : apehal lak aku nih..adeiiiiiiiiii..aku x de kena mengena la weiii...mcm ni la..ape2 aku bgtau ko by this thursday la..aku pun ade plan gak..
malar : ok mas..im really2 hope..thanks mas..
aku mcm blur2 gitu..aku ke jadi mangsanye..adoiiiiiiiiiiiiiii...x kan nye aku nak..aku nak berehat2 sampai lebam..hahahahahha..

ni la malar yang suh aku ganti dia nye shift jaga opis sek...ampeh..

teacher Tuya


saje je la kekonon banyak keja..punya la sepah tah ape2 fail..kenangan2..heheheh


No comments: