The Best Followers

16 November 2008

WeeKenD YanG MooDy..




wargggghhhhhhhhhh..macam nak jadik gaban je..busan..nyampah..blur...isssssshhhhhhhh,x bestnya weekend aku ..kebosanan yang dah di tahap max++++...nape tah,aku tengok muka eri je aku nak marah..kesian dia..sbb aku moody weekend nih :
sabtu 15.11
sinki dapur aku tersumbat-eri siang ikan..agaknya dia x kutip sume sisik2 ikan tu..masa tu aku tengah sidai kain,masuk dapur tgk dia terbongkok2 kat dalam kabinet bawah snki..dia kata "air x nak turun Yang.."
aku jatuh bilik air- kalau dah moody tu kan,basuh bilik air pun x ikhlas..mcm ne tah leh jatuh..tapi x sakit sangat la..saje je wat2 sakit..muncung2 ngan eri..hehehe
eri kena standby- dia kena standby kat Eastin Hotel.Internet sana problem..dr kul 9mlm sampai 6pg..x dapat la nak jejalan..
ahad 16.11
sakit kepala- pagi2 bergurau ngan eri..gelak macam x ingat dunia,sampai berair mata..dah le geletek2..tetiba kepala dia ngan kepala aku terhantuukkkkkkk!!!!adoyaiiiiiiiiii...terus pening..seyes..maigrin aku datang semula..aku x leh nak bgun,masak etc..sume eri wat..dia masak,basuh pinggan..aku zzzzzzzZZZZZZZZZzz..tq B..masa tulis blog ni dah lepas isyak,eri suh bgun sembahyang maghrib tadi,pastu makan..rasa elok sket..
P/S :tq B sebab ok2 je ngan sayang..sabar ngan sayang yang macam2 ni..kekadang aku sedar gak aku ni ngengada,tapi ngengada ngan eri je..x susahkan sesapa pun..wakakakaka..

2 comments:

eiza in the house.. said...

ko jatuh bilik air lagi ker?...iskh2..aper kehel la weekend ko cm tu ..huhu

TuYa said...

a'ah..tah mengarut je..agaknye aku alergik ngan bilik air kot...