The Best Followers

14 November 2008

SorrY..




malam td aku lepak2 tengok tb ngan eri sambil layan2 mata nak zzzz..kitorg pun borak2 la..tetiba je dia cakap mcm nih ;

b : sayang ni kan..diktator,beken (garang),queen control,kuat majuk,mulut x berenti senyap..pot pet2..

Tuya : ha????la..b baru tau ke sayang macam tu??kesian nya kan b dapat bini mcm tu..(sambil aku muncung2 mulut)

b : ye la,sayang kan macam mak tiri,cerewet,sume kena perfect..

Tuya : ehhh..ye ke yah,mama mcm tu?

b : a'ah,tapi elok la gak awak macam tu yang,b ngan anak ade la disiplin sket..
Tuya : x best eh bile sayang macam tu?(ape soklan aku tnya nih?kui kui )

b : x de la..dah biasa.tapi kekadang rasa mcm dok kat sekolah ngan cikgu disiplin je...tau la awak tu cikgu..

Tuya : ea?(sambil menung senyap)

b : sayang marah b ke?(sambil cuit2 aku..)

Tuya : x de la..cuma x pasan kkdg sayang over..(huhuhuhu..what a big mistake i've done?sorry b n Faris)

Moral of the story : kekadang walaupun dah bertahun2 kita ngan sesaorg ni,x semestinya kita leh sesuka hati wat dia macam mana kita nak..deorg pun ade hati perasaan..kat umah bukan kat sekolah..huhuhuhu..alhamdulillah,aku tersedar sebelum aku x sedar diri dan makin jauh ngan idup sendiri..tq B.

1 comment:

eiza in the house.. said...

mmg pun cm mak tiri..aku pon dh kene dah jugak ..kuikuikui..jgn marah eh mak tiri..hehe