The Best Followers

14 November 2008

SemPuT n NganTuK

ni la satu2 nya anak sedara aku yang paling aku sayang..ni anak adik aku..umairah nama dia..tapi kitorg panggil Yaummm je..glemer ko..tengahari td umi dia a.k.a adik aku tepon..bgtau malam td Yaummm semput,bawa g HSA Jb,dr kul 2pg sampai kul 4pg baru dapat jupe doc..pastu doc kata nak tahan anak kat ward..adik aku x nak,sbb dia kata susah..lgpun Yaummm x leh masuk gas atau sedut sbb kecik lagi..hmmm..Yaummm ni umur dia dah 1thun 5 bulan..tetiap kali aku tepon umi dia,dia pun sibuk la aYong..aYong panggil aku..kesian dia,tah ikut sape la kekecik dah semput..windunya kat Yaummmm..dia ni cucu 1st pompuan dalam family aku..anak aku tu 1st boy..baru 2 je mak abah ade cucu..sabo la eh..tengah merancang...alon alon...


mengantuknya...dah macam makan pil tido...masa tu br kul 3pm..agaknye perut kenyang,mata pun ngantuk..pastu joint eri makan kek ceklat yang x suprisse tu lagi td..eri balik keja pkul 5.30..awal lak ari ni..dia kata sebelum ujan turun,pas2 jem tah ape2..baik dia cabut dulu..lgpun site dia ari nih dekat2 area TTDI je..
masuk umah je dia tegur.."nape muka blur je Yang?"aku jawab "ngantuk nye B"..pastu aku masuk bilik,baring2..sms ngan adik aku kat kg..pelik gak,senyap je kat luar..bunyi tb je dengar..intai2 rupanya en Eri dah zzzzzzzzzzzz....senangnye dia tdo..aku pun masuk bilik semula tido gak la..sesedar pkul 6.50..nak maghrib dah rupanya..kejut2 eri bangun,x baik kan tido memaghrib..pas maghrib eri ngadu lapo..biasa la dia,bangun tido mesti lapo...makan2 le..nasi siang tadi ade lagi.rindunya kat anak aku..sekolah dah start cuti..eri kata next week balik Klntn amik anak..

No comments: