The Best Followers

09 November 2008

Lagu Eri UnTuk aKu

lately eri asik nyanyi lagu ni je..lagu TanPa nih..aku memula mcm x bape nak dengar la..pastu bile dengar kat radio best lak..tiap kali kuor dengan dia asal ade lagu nih je dia nyanyi bagai nak rakk..pastu dia kata:

B: sayang,B bagi sayang lagu ni ye..

aku : lagu sape ni B?macam lagu indon2 je..

B: penyanyi dia je Indon,yg lain sume dak2 local...

aku : nape B bagi sayang lagu ni?jiwang je B nih..

B : sayang dengar melodinya,hayati lyricsnye,fahami maksud...sayang akan tau nape B bg lagu nih..

kekadang aku pun x paham mcm ne eri leh jadi sejiwang nih.kata dak indie,tapi kuang kuang kuang...siap tujukan kt aku tu...aku pun dengan skemanya menghayati..dan terus suka..siap download kat MP3,ringtone HP lagi tu,kat Laptop...lagu tema la ni kekonon..jangan marah..

No comments: