The Best Followers

21 November 2008

MenGaBaiKan..TeraBaiKan...Bye..Bye..

kepada cikgu2 sekalian,mcm ner cuti anda di hari Jumaat ini?sudah seminggu kita bercuti yer...ada yang kena jaga peksa,ada yang ready nak tanda paper peksa,ada yang dah g holiday pun..aku????waaaaaaaa!!!!nyampah...
aku tulis en3 ni sbb rasa mcm diri ni terabai dan di abaikan oleh en.eri...asyik main game je..sanggup x tido..sengkang mata..nyampahh..aku tau kat opis pun klu ade masa dia mesti curik2 main game..sbb kat lappy dia dah install game tu..aku nak report kat Boss dia..en Engineer yg suka ngular main GAME..aku protes ari ni..tunjuk perasaan..hasilnye..jeng2...

aku wat x nampak je pinggan mangkuk yang penuh menimbun2 kat sink tu..


aku saja tabur,sepah2kan sume buku2 aku..novel..tepon aku letak bawah...biar dia yang kemas..menciknye...

1 comment:

eiza in the house.. said...

alahai cik tuya nie manja banget..hehe