The Best Followers

26 November 2008

YuHuuuuuuu...

dah a few days aku x update blog...sumenya sbb demam..x larat..tido,baring,menanggung sengsara selsema,sakit tekak,lenguh badan..sume ade..hari ni aku dah ok 95%...cuma kekadang ade gak rasa bengang2 kepala ni..nak2 time sujud waktu sembahyang..ingat2 nak gelak lak,masa aku demam tu macam2 hal aku wat..naik pening kepala en.eri..meroyan tah ape2..siap ugut2 dia..yang x bestnye sebab sepanjang aku demam en.eri asik kena standby malam kat Eastin Hotel..hari kedua demam je dia cuti..kalau ingat2 balik macam x masuk akal je aku meroyan tah ape2,dah tetentu la en.eri tu keja..sorry B.



november rain...asik hujan je kan lately..skang dah x kita time,kalau dia nak turun tu..confirm...kalau x lebat,gerimis...tapi mesti lama...semalam dr petang sampai subuh..setiap kali hujan mesti mostly dr kita mengeluh..tapi nak wat macam mana,rezeki Tuhan nak bagi..terima je la...alhamdulillah..



petang tadik,aku malas la nak memanjakan badan asik baring2 je..pk2 nak wat something yang leh diwat menu minum petang..tengok sardin ade,kentang pun dah naik berpokok daun bagai,dr kentang tu idup jadi kebun kat bakul bawang aku,baik aku wat karipap sardin..tu la hasilnye yang lom di goreng..aku rasa masa uli macam x banyak,bile dah jadik..lebih kurang 35 biji jadinya..



jeng2...hasilnya..tu la rupa karipap aku setelah digoreng..x goreng sume,simpan utk esok2 sket..pastu bg jiran depan umah aku tu sket..aku rasa mcm x rapuh sangat kulitnye,en.eri kata ok je..ecehhhhhhhhhh...sama2 amik ati la tu,dah tau ade salah..hehehe..chawwww!!!

2 comments:

eiza in the house.. said...

wah2...mcm sedap jerk ..naper tak kurier kat aku..smlm kan dh ckp.huhu

Intan and The Boys said...

hai tuya! senyap2 jadi follower kite tak tinggal jejak ek. hehehe~

nice blog!
:)