The Best Followers

23 November 2008

DeMaM..


aku demam...srotttttttt..sretttttttt..srootttt..sreeettt....selsema teruk sangat2..asik bersin je..sakit idung aku dah..agaknya semalam aku terkena hujan..petang semalam aku g teman adikeri cari umah sewa area damansara ni jugak..nak dok dedekat,senang katanya..tetengah jalan satu block ke satu block ni,hujan turun...igtkan kena sikit je,malam semalam x leh handle dah,bersin...pastu mata berair je,tekak pun sakit...confirm demam..eri nak bawa g Klinik,aku kata x pe lagi..makan panadol ok la tu..
pastu pagi td,aku nak g beli bfast ngan adik eri kat bawah...dok lenggang kangkung mcm itik pulang petang sangat...tetiba aku terpelecok...aduhhhhhhhhhhh...tu la.jalan x tgk2 bawah,kan terpelecok..nasib baik x jatuh terjelopok..klu tak..malunye..
masa tulis ni pun pala tengah pening2 lagi,cuma x nak tunjuk kat en.eri sangat,x nak wat dia risau..elok2 nak balik Kg naik bas,dah en.eri x bg..sbb demam...anak lak asik call je bile nak amik..aku kata,ayah cancel plan nak amik this week.ayah kata balik raya aji ni ikut sekali balik KL...sedey..

1 comment:

eiza in the house.. said...

lahai ciannya..moga cik tuya cepat sembuh yer..rajin makan ubat tau..