The Best Followers

16 December 2008

BaLiK KamPunG..


blog ni direhatkan sekatika dari catatan meghapu sebab aku nak balik Kg..yea..yea..balik Kg..finally aku berjaya gak memujuk en.eri membenarkan aku balik MERSING awal sket ngan anak...mak wat kenduri sunat adik bongsu aku sabtu nih..so,kekonon aku sebagai akak sulong yang perihatin kena la menyibukkan diri,tolong2..kononnya!!!!hehehehhe..x sabo2 aku nak balik..naik bas je 2 banak..sbb en.eri keja lagik,ari Jumaat malam baru dia balik Jhr..beshnye naik bas,dah lama x menggedik dalam bas..doakan aku n anak selamat je eh..sambung nanti2 ye..da!!!!!muah muah..

3 comments:

YanDarwisy said...

Ooooo org mersing ngupanya. Cantik ye tempat tu.

eiza in the house.. said...

ooooo..balik kg...hohoho..balik kg..heheh..nak itut mami..:)

TuYa said...

Yan-memang cantik bile bukan musim tengkujuh..tapi skang musim tengkujuh kan,air laut pun x bape nak best la..bergelora beso..

************************************

za-best aku balik kg..tggu ko x sampai2 pun umah..