The Best Followers

23 December 2008

CeRiTa CeRiTi

cite dr kampung...kenduri sume ok2 je..lauk cukup,jemputan Yassin ramai,penuh umah mak..penat tuhan je yang tau..sbb kitorg sefamily wat ape yg patut sendiri sebelum makcik2 kepochi tetepi umah mak aku tu datang merewang...pic masa kenduri x sempat nak di snap sbb ke'bz'an yang terlampau..biasa la kan,mak2 sedara aku kan ala2 mak datin gitu..datang makan je..nak tolong kemas,basuh pinggan sume tu,harrrrraaaaaaaaaammmm...tapi x pe,kitorg dah biasa..wat x nampak je la..VVIP kan..mcm ampeh..kat bawah tu ade la 2,3 keping pic yang sempat diamik adik aku..aku langsung x pegang camera..ecehhhhh..bz bebenonye...wakakakaka..

ni la budak yang diraikan sempena Majlis Kenduri Kesyukuran Berkhatan..dah beso dah adik kesayangan aku nih..

abah,mak,aku ngan adik lelaki aku..lokasi kat blakang umah bangsal port abah..prepare ape2 yang patut sehari sebelum kenduri.

bile dah penat,memasing terbongkang..padahal baru kul 11..laki aku dasyat tu siap bentang toto,berselimut bagai lagik..

kanak2 riang kat umah mak aku..umaeirah cucu kesayangan,faris cucu harapan (ecehhhhh,tgk la anak sape kan),geng beskal tua budak terencat suka memekak..

3 comments:

eiza in the house.. said...

yeah2 puan tuya n fmly dh balik...nie mesti byk citer nie...bestnya...sori la tak dpt mai...byk sgt majlis nak attend nie..tak cukup bdn nak bwk...huhu

qaseh heedayah said...

erm, bestnye kat kampung kan.. udara pun segar..nyaman je :)

TuYa : said...

best sangat dok kg..rasa macam nak dok terus tau kat kg..try2 nak posting Mersing lak..hehehheeh...dah x best dok KL,banyak penyakit..