The Best Followers

07 January 2009

aDeYaiiii..


lepas maghrib tadik aku temankan adik ipar aku g fotostat sijil dia...lepas budak tu abis fotostat sijil dia,dia pun cakap kat budak kedai tu..
" adik, kacip semua kertas tu ye.."

budak tu blur je..
pastu adik ipar aku tutup muka ngan tangan..malu x hengat...
aku pun kata "staple la"...
nasib baik aku paham adik ipar aku nak cakap ape..
balik dr kedai tu,dalam keta aku asik perli dia..aku kata.."kacip..kacip"..
terjerit2 dia malu..aku kata "ko ingat ni klnTn"??
aku cite kat en.eri..suka mcm kena sawan dia gelak..aduyaiiiii...

6 comments:

::dir & fara:: said...

hehe.. nasib dia tak sebut kasi kacip itu fatimah.. hehehe

jiwa kaco said...

lepas tu simpan dalam gerobok...

eiza in the house.. said...

kuikuikui...

mcm kes fmly aku kat perlis dulu..sna org panggil gayung bukan gayung..ape ntah org panggil..dah jenuh mak aku nak bg hujah2 bahwa nak beli gayung..hahaha

TuYa : said...

::dir &fara:: :tu la pasal..dok kacip2 kang tah ape benda la budak potostate tu pk..

jiwa kaco : simpan dalam gerobok..dekat ngan gebor...hahahhahah..

eiza : tu la pasal za..klu ko nak tau org klantan panggil plastik beg tu SUPIT...aku 1st time dengar mcm org bangang..aku dok pk..ape benda la deorg nak sumpit2 nih..dah mcm org asli je..adeyaiii..sah2 la jakun..

eiza in the house.. said...

aduhai - hmpir gak jadi org sna..la nie tak tau la jadi org mana lak nanti..

sharamli said...

kacip= rapat ke?