The Best Followers

07 January 2009

TianG ooohhh TianG..

petang tadik,dalam kul 6 lebih la..aku ajak en.eri kuor jalan2..sbb busan tahap cipan kat umah..bukan jalan g mana pun..pusing2 kat area umah aku ni jerk..ronda2 kat taman sesebelah tu..tengok2 bebudak main kat playground,amik angin...tengah syok meronda mcm wakil rakyat melawat kawasan..aku nampak satu lot umah nih..taman perumahan ni baru buka sebenarnya..umah ni lom ade penghuni..klu ade pun,mesti dia tak puas hati...sbb....malas la cakap byk..tengok la sendiri..
*
*
*
*





3 comments:

Ena said...

hahahaah
biar btoll!!!
dah tu nak masukkan keta camne tu?
igt kan tak wujud kes2 camtu hahaha
kelako la plak

eiza in the house.. said...

nie sapa yg buat dulu nie..takkan la tnb tu tak reti tgk..depan pagar ker tepi pagar umah org ..huhu..

satu kes jugak dekat area kg aku..tiang lampu tgh2 kwsn umah dia so aku nk parking kete pun tak leh..aduihai..hr tu pi skodeng..dah pindah dah tiang tu..duk tpt yg betol.

TuYa : said...

kak ena : tu la aku konpius tu..nak ikut celah bedah mana tah..malang tol..

eiza : aku rasa kan za..mmg deorg tak reti nak tengok2..wat pe nak tengok2 eh?wakakakak..