The Best Followers

06 January 2009

KereTa SapeKah Ni...


kalo ye pun x cukup hanger,jangan le viper keta tu jadik mangsa...
mesti si pemandu berhemah tu x pasan ade spender kat viper blakang dia...
wakakakakaka...sungguh memalukan...

5 comments:

eiza in the house.. said...

wei, bila ko jumpa nie...hahaha..

benda cm nie pun penah terjadi dulu, masa tu aku nak g jalan jauh la..tetiba kat wiper belakang ade spender gak ..yg lagi satu ade kain buruk ...huhu..

yg kes aku lak, aku tak letak balik wiper belakang masa lepeh basuh kete..10 minit perjalanan baru sedar..malunya aku ..huhu

jiwa kaco said...

spender dapa la tu ...

ai said...

WAKAKAKAKAKAKAKA!!!!! GILO!
musti dia tak pasan ada org pedajal dia. kahhhhhhhh...sian sungguh!!

TuYa : said...

eiza : mmg kelako,aku jupe masa cuti sekolah aritu..kat hgway mana tah..lupa..baru pasan ade pic tu kat camera..anak aku siap tnya.."mama tu suor dalam ke?"...

jiwa kaco : ade la spender sape2 yang teringin nak jejalan tu..amik angin..hahhaahha!!!

kak ai ui : mmg kelako..masa nampak benda alah ni en.eri siap gelak macam esok nak mati,pastu kitorg potong keta tu siap bg hon tu..mesti org dlm keta tu heran..tah sape2..

Ena said...

wakakakaka
ni mesti kes terlanggar ampaian kain org ni wakakaka
adoi le.. lawak tol laa