The Best Followers

13 January 2009

B.E.N.C.I


~~LOST IN DA WORLD~~

...mungkin tidak ku fahami....
.....tak dapat ku nafikan lagi.....
....beban rahsia kian membakar diri...
-masz 1109-
...karut...
ape yang aku mengarut nih??
rahsia hati x sape tau



11 comments:

jiwa kaco said...

oo akak tuya nak gelang baru ye

TuYa : said...

hahahahhaha..pandainye..mana tau nih???aduiiiii..kantoi dah...ishhhh

Ena said...

nape ni tuya?
sabar ye...

Helmi Razali said...

oh, selaku orang luar. saya memang tak faham apa yang berlaku. kenapa kenapa??

eiza in the house.. said...

kuikuikui..ape kehel la mak tiri aku nie..

ai said...

nape kau ni tuya oiiii??? gersang ke kau??

YanDarwisy said...

Aikk...? Naper ni? Yan bab2 ayat puisi ni memang kong skit! Tu sebab x der jiwa romantik!

TuYa : said...

ena : x tau la nape tah jiwa jadi merapu2..

helmi : selaku diri sendiri,saya pon x paham satu kebenda...tah ape kenanya tah..

eiza : aku mcm menyampah la skang nih..tah..x tau le..

kak ai : gersang kontang dah nih..wakakakakaka!!!!

Yan : x tau le..ape kena tah tetiba je aku jadik x betul..

ab geldofg said...

:)

TuYa : said...

senyum je la ab..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

ko tulun beli zuhlian je jiwa...(aku tak pasti ejaan aku betul ke tak...ala...emas tipu tu la..)blasah je la...