The Best Followers

15 January 2009

MaLaS,KemaLaSaN,PeMaLaS....


aku sangat pemalas hari ni..
bgun pagi malas..
nak mandi malas..
nak wat bfast malas..
sume malas..aku nak zzzzzzzzzzzzz je rasa..
ni dah kul 7.30 aku masih kat umah...
MALAS nak g keja..
malas nak ngadap muka cipan cikgu2 kat sekolah tu..
ishhhhhhhhh..pemalas nye aku hari nih...

9 comments:

nordee said...

perghhh...betul punya malas ni...awal tahun lagi dah dapat sindrom ni ke...hehe

YanDarwisy said...

Malas erk...jom kiter buat poco-poco. Nak x...? Sure semangat! biaselah tu..

D.O.U.B.L.E...S said...

salam perkenalan..cikgu mana boleh malas tau..

ayien78 said...

hai...

kalau nk shopping baju anak2 mehla jenguk blog i

http://babyjayscloset.blogspot.com/

ai said...

ni musti ada benggang ngan mana2 cekgu kat sana ni! tu yg nambahkan rasa malas kau tu..

TuYa : said...

nordee : mmg malas ari ni..x selera tol nak g sekolah..nape tah..

Yan : poco-poco...leh x wat poco2 sambil tdo..zzzzzzzzzzz..

D.O.U.B.L.E...S : salam perkenalan jugak..hehehhe..tah ape virus tah,ari ni jadik jugak cikgu pemalas..

ayien78 : hai..ok akan sampai le ke blog u utk bershopping..

kak ai: tepat sekali kak ai..aku bengang ngan satu cikgu minah rewang ni..sekali aku terajang nanti..baru dia tau betapa GILA nya aku...huhuhuhuhu..aku nyampah tol kat dia la..

jiwa kaco said...

akak ipar...malas mengajar tak pe sebab budak skg dah terlebeh dah

janji akak jangan malas kirim salam kat kacip dah la ye

jiwa kaco said...
This comment has been removed by the author.
eiza in the house.. said...

aduhai malas2 mengapa sih..malas mu sedang menjenguk ku pula...