The Best Followers

18 January 2009

DeMaM..aDe Ke?


pic ni en.eri yang amik waktu aku dok sedap zzzz...tgn aku tu bukan kena dera eh,tu kena kuali panas waktu nak masak MEGI...


sakit kepala,ketaq sejuk2 sume dah ilang lepas g klinik 2 ari lepas..
ni tggal batuk n selsema..
nak tdo susah,kena napas ikut mulot..
bile batok je perut aku sakit teramat2..
suara pun dah nak ilang..
bile makan ubat je mesti ngantuk..zzzzzzzz...
tak sukanya mcm ni..
semalam,aku tingin makan tomyam campur..
en.eri dengan gigih nye g beli..
makan sikit cenonet je,x abis..
pkul 2am mcm tu,aku terjaga...
en.eri lom tdo sbb tgk bola lagik..
badan aku sume gatal2...
seyesnye gatal..garu sana sini..
bengkak2 merah dah kuor..
aku panggil en.eri,bgtau gatal sume..dia tgk,dia kata teruk la nih..
mesti arlegik...
haa???a'ah..aku lupa,aku dok telan sedap je tomyam campur tu...
en.eri tnya"nak g klinik"?..
aku kata "x nak"..
dia suh aku tggu jap..dia nak turun..
dalam 10 minit mcm tu dia naik semula,dia bawa air kelapa..suh aku minum..
rupa2nya dia beli air kelapa muda kat mamak..
minum sket,dalam 15 minit tu kurang sket aku nye gatal..
dapat le aku tdo zzzzzzzz..
ari ni en.eri kata nak bawa g klinik lagi sbb batuk x baik2..
setiap kali aku batuk kuat2 mesti muntah..
muntah?????adakah??ada?ada?
hehehehheheh!!!



5 comments:

jiwa kaco said...

pembawa budak ke?
iss bakal dapat anak sedara satu lagi la gaya kita kacip

ai said...

jeng jeng jenggggggggggggggggg

YanDarwisy said...

samalah, ni baru baik batuk yg teramat seksa sgt. dah seminggu x baik2. suara dah mcm baru lepas buat konset rock kapak. ni plak selsema...adoi ya! tah2 nak dpt org baru kot!

eiza in the house.. said...

adekah begitu..ko kene jelaskan padaku wahai mak tiri ku syg..huhu

uiii...konya demam dah selamat smpainya kat aku pagi nie..dia naik bas gagap (KKKL)..hehe

TuYa : said...

atan : tetiap hari dok ngadap budak kat sekolah, x kuasa aku nak bawa sampai kat umah..hehehheeh..

kak ai : jong jong jongggggggggg..

Yan : musim demam kot skang ni..cuaca pun perit je kan..kalu dapat org baru..wahhhhhhhh...wat kenduri la aku..

eiza : tak yah le aku nak jelaskan ape2 kat ko..nanti ko jeles..hahahahha..
aku dah kata,mesti ko pun kena penyakit berjangkit demam aku nih..masin hingus aku...wakakakkak!!!