The Best Followers

19 January 2009

MaCaM HamPeH...ManGKoK aYun BerTinGkaT2...

BANGANG..
tu je yang leh aku kata tadi kat sekolah..
dah le idung ngan tekak x best..
masuk2 bilik guru tu,aku nampak meja aku x mcm biasa..
pen2 aku kat dalam bekas tu nampak mcm dah kurang..
wat x tau lagi..
pastu lepas perhimpunan aku dok belek2 jadual..
hmm..pagi ni ade kelas Math kelas 1R..
aku rasa aku letak buku2 latihan deorg kat meja aku ni mggu lepas..
cari celah bedah sana sini,rupa2nya kat bawah rak meja..
"hmm..masa bile lak aku letak sini???aku x pasan kot.."(cakap sesorg)
dan ape yang aku bengangkan nih,tah makhluk bangang mana tah dah tulis sesuka ati mak bapak dia je sume buku2 latihan student aku..
mmg hangin luar dalam..
padahal bukan aku x tulis matapelajaran Math kat buku tu..
pecah dah mata x nampak?ke saja nak c r pasal ngan aku???
nak tengok???

*
*
*
*
*
*
*
*
*



korg nampak kan tulisan2 jahanam guna maker tu..
bangang nak mampos!!!!conteng2 buku aku..
x sedap nye mata memandang kan..aku dah elok2 tulis nama deorg,matapelajaran..
menyampah tol aku ngan makhluk yang wat keja bangang ni..
sungguh busuk hati...
nak balik sekolah tadi,aku siap tampal note..
kalau x nampak,memang buta mata,busuk hati la orang tu..
yang penting..AKU BENCI KO...bongok nye org..
nasib baik kat sekolah,so bahasa kena jaga..
sopan gitu!!!padahal aku mcm nak sepak je muka sape yg wat tu...



>



5 comments:

eiza in the house.. said...

hai mak tiri..anak mak dah baik demam nie..hehehe..

amboi, marahnya mak tiri aku nie...sabaq la skit..ade lah tu tak kene ngan org yg buat tu..gaknya dia dtg "meroyan" kot..huhu

jiwa kaco said...

eeh akak ipar dah sehat ye
jangan mare mare tau..
nanti tak nampak comel..
apa apa pon kacip mesti sehat kan kan kan

~ Lady ell ~ said...

sabor je la chekgu...maknanya ni bkn murid je yg nk kene ajor...org yg trpelajar pn tk masuk2 ajor...baik cikgu gi ajor...:)

Riezal said...

pergh tak sangka ada gak unsur sabotaj mensabotaj.. sabar2.. anyway good work coz react balik

ai said...

kau tau ke tak sape punye keje tu tuya???? gi jelah SOUND TEPEK kat dia. Direct je senang ngan org2 camtu..