The Best Followers

08 January 2009

RiaK BerJangKiT...



di sebabkan aku jeles hasad dengki tengok "mikali tamak haloba" kak ai 2 ari lepas....aku pun sibuk nak wat jugak..mana leh tahan..menitik berjejeh air liur aku tgk mee kari sedap dia tu..kat sekolah dok terbayang2 mee kari..sms ngan iza pun dok cite pasal mee kari..balik sekolah tadi aku pun menyinggah kedai beli bahan2..punya la bersemangat nak wat..finally siap gak mee kari ala2 Tuya nih...sedapppppppppppp..cuma x letak kerang tersengih je sbb aku alergik makan kerang..gatal gelenyar...jemput tgk..hehehhehehe..tq kak ai sbb berjaya menjadikan aku pompuan berhasad dengki ngan masakan ko..1st time aku wat mee kari nih..

4 comments:

jiwa kaco said...

atan nak cikit

TuYa : said...

ade lagik ni atan..meh la bertendang kat umah Tuya...sodap tahap gaban laut..

eiza in the house.. said...

hahaha..atan nak tau tak resepi tu eiza yg cedok dlm itnrt..cik mas suruh ..pastu tekan2 kat sms..sepatutnya eiza dpt lebih mee kari tu tau..

TuYa : said...

wakakakaka...kelako..siap sms suh minah tu carikan resepi..mcm le balik umah x leh carik sendiri..mangkok tul kan..