The Best Followers

09 January 2009

YeLLow n eLLo????

pagi tadik kat skoll...aku punya kelas start kol 9.30..so pas bfast kat kantin,aku pun ronda2 le..almaklum le,aku kan gila kuasa..kekonon nak jadik cikgu disiplin,cikgu HEM,cikgu kebersihan..sume la aku nak bolot..pastu aku lalu satu kelas ni,6 tahun..a.k.a kelas Prasekolah.ak.a ape2 aje la..yg penting dak2nye umur 6 tahun..saja intai2 bebudak kecik ni punya gelagat..cikgu kelas deorg ni cikgu baru..aku rasa GSTT..sementara..india pompuan..mcm biasa le kan rutin pagi...greeting ngan bebudak,borak2 sket..pastu tnya hari ni hari ape la...pastu cikgu ni introduce warna2 kat anak2 rebina nih..
R E D = red (cikgu eja dulu)...bebudak ni pun ikut la terjerit2 mcm nak abis sore...
Y E L L O W = ello (cikgu ni eja )..haaa?????????? yellow = ello!!!biar betik aku kata...bebudak ni pun ikut la..ello la jugak..pastu ade satu budak ni kata "tu kan warna kuning cikgu..kuning kan YELLOW,bukan ELLO..."
keh..keh..keh..aku nak gelak tgk cikgu tu terkulat2 malu..dlam hati aku cikgu ni x reti ke tersasul ke ataupun mmg dia sebut YELLOW tu ELLO?????
sampai skang..dah balik umah..dah nak maghrib pun..aku dok pk2...mana la datangnye cikgu tu..x patut..x patut...

5 comments:

jiwa kaco said...

nasib atan tak masuk kelas tu
kalau tak atan mesti pelat
uh uh
apa apa pon tima kasih cik gu sebab ajar atan dulu

TuYa : said...

tu la atan..sehari ni Tuya dok pk..ngapenya la leh jadi mcm tu..nak kata goblok,dah jadik cikgu pun..klu kata Tuya je salah dengaq,nape budak kecik tu leh tegur..aduyaiii..mcm2..

ai said...

kalau aku, kompom aku tegor cikgu ello tu!! isk!

TuYa : said...

tadi nak tegur gak..tapi takut dia segan lak..masuk je bilik guru ape lagi..aku mengepoh le ngan cikgu2 lain..hahahhahaha..ello..ello..x sekolah kot..

eiza in the house.. said...

wakakaka...ko tak baik tau ...malu la dia..huhu..nasib aku tak tak ngajo kat scoll..aku ajar rempit jerk..