The Best Followers

10 January 2009

TaG..

atan oh atan...nasib baik ko atan..ni aku jawab tag ko..

3perkara orang yang telah mentag kamu :
-nama dia aTan a.k.a Jantan Keberet
-hormon dia x stabil..jap dia ok..jap dia mereng..
-atan suka wat cite berepisod..sambung2 mcm cite SePak Q..

3perkara tentang diri kamu :
-mak abah adik2 panggil aku Ayang..hehehhe..di ulangi Ayang..besh2..
-aku cikgu yang gile glamour sbb suka terover bile g skoll..mcm nak g photoshoot..wakakaka..tapi aku x pedulik..
-aku takut tikus....eeeeee..uwek!!

filem favourite kamu&2pelakon utamanya :
-filem????apa itu filem??hehehhehe..mana2 filem yg ade Angelina Jolie..i like it!!

size pinggang sebenar[jgn tipu ye] :
-saiz pinggang aku...29..kekadang 30..aku sudah gemok!!

warna seluar dalam ketika menaip soalan2 ini :
-x kuasa aku nak jawab soklan ni..aku pakai spender ke????jap2 nak nengok..

yang bertuah untuk di tag :
-x de..sbb aku tau korg x suka kena tag..

*************************************************************************************

ni jawab tag si dak Heedayah plak..

Personal : -
1) What is your favourite colour?
+ Green Ijou

2) What is your favourite food?
+ Mee Bandung

3) What is your favourite drink?
+ Air Temikai

Guys : -
1) What kind of guy do you prefer? ( More than one answer )
+ prefer....ermmm..kekonon nak yang mcm Brad Pitt..tapi dapat mcm Mat PitT..alololo..sorry b..i lop u 4 ever..
+Hairinizam MUstafa..laki gue..

2) How you want your crush to confess to you? ( More than one answer )
+ ha???

3) What do you want your boyfriend to give you during Valentine's Day?
+ ade secret admire a.k.a sekandel aku dolu2 bagi bunga ros ngan ceklat..(kem kat pak guard kat skoll)..laki aku selalu x sambut valentine2 nih..karut dia kata..tapi aku tetap chinta dia sampai mati..

p/s : dah settle eh aku jawab tag korang..jgn tag aku dah..x reti aku nak jawab..




8 comments:

jiwa kaco said...

wah akak kacip... cepat dan pantas.sekali

mase pot pot pet abg panggil ayang lagi eerk

TuYa : said...

gue mmg pantas tangkas..hahahhahahaha..
masa pot pet pot pet sayang ,elayang la atan..dia pun melayang zzzzzzzzzzzzzz..aku yang bebel sesorg mcm org gile..

TuYa : said...

elayang????apakah itu..dush dush..
*melayang {pembetulan)ampeh tol la..

jiwa kaco said...

hik hik kak ipar ni
kacip dok mana skg

TuYa : said...

kacip dok kat damansara damai ni jugak...tapi taman sebelah tu..keja kat setiawangsa..esok dia coti..hehhehe..lagik..nal tanya ape?umor dia sebaya ngan akak ipar kesayangan dia nih..hehehhe..

jiwa kaco said...

eeerk hantaran berapa akak ipar

ceh wah...

duit banyak tu

TuYa : said...

wahhh..ko..sejak nak jadik wakil rakyat blog nih,demand2 bagai..hantaran akan di kira kendian eh..mana kakelater aku nih..tggu sat na atan...sabaq sat!!hahahah..

eiza in the house.. said...

wah2...adik ipar n akak ipar ker tu..sedang ngobrol2 ditangga..hahaha