The Best Followers

17 February 2009

GeDiK Ke aKu??



aku x tau le..nak kata aku bagus..mmg x bagus satu sen pun..
nak kata aku pandai..x de la pandai mana pun..kalau pandai x de la aku keja kat sekolah n sambung blaja x abis2 sampai skang..
nak kata aku shantekkkkkkkk...ahaks...mmg x cantik macam angelina jolie..
nak kata aku berlagak sombong..nape aku leh ade ramai kawan..sumbing sungguh!!!
yang aku x paham nih,nape la ade je makhluk Tuhan yang menyimpan hasad dengki kat aku..
sampai aku jadi malas dah nak g sek..nak g ngajar..sbb aku x kuasa nak ngadap muka2 yang suka cakap belakang tu..
yang penting aku x kco deorg..aku x campur ngan deorg..ape korg nak cakap,ape korg nak wat...ADE AKU KISAH??????cuma aku rasa mcm nak sepak je muka deorg sbb mulut macam longkang..

P/s : agaknye deorg sakit ati bile aku gila glemer suka amik gambo sana sini kot..macam pic kat atas tu..heheheheheh..suka ati aku la..lalalalala..


6 comments:

Atan said...

akak ipar memang anggun gitu.. teruskan berposing akak ...
kita kena ceria kan diri kita bukan mereka yang ceriakan kita

ai said...

PEDULIK KAN!!!!!

kalau aku jadi kau, aku adap sorang2 yg ckp blakang tu, suh ckp depan2 apa yg tak puas ati! isk geram aku!

Muhammad Azli Shukri said...

dari riak wajah pun dah jelas saudari gadis yang jujur dan ikhlas.

Lina said...

salam kak mas.......
teruskan berposing kak.....
janji x pakai hp MEREKA,
x pakai DUIT MEREKA
x pakai TENAGA MEREKA....
hahahahahah........
adiosssss

eiza in the house.. said...

aku tak tau nak komen ape...teruskan berposing ok :)...ade aku kisah??..hehehe

TuYa : said...

atan : mmg pun atan..kita yg kena ceriakan diri sendiri..bukan deorg..

kak ai : nak gak menghadap sesorg..aritu aku dah sound kat bilik guru pasal sape yg gatal tgan sepah2kan meja aku tu..senyap beku je sume..

Muhammad Azli Shukri : tq2...but..dunt judge the book by its cover..ade banyak kelemahan disebalik wajah tu..

Lina : salam Lina..betul..betul..betul..bukan akak mengabiskan reta benda deorg..

eiza : ko x yah kata ape2 la za..ko tu mmg kusut je..ade aku kisah???