The Best Followers

15 February 2009

Merajuk

tetiba rasa diri aku ni memang mengada2..
aku majuk ngan en.eri lagi..apehal aku ni??
x paham tol ngan diri aku ni..
selalunya kalau dia tegur ape pun aku ok je..terima,redha..
tapi tadi bile dia ade tegur something,aku senyap je..
aku tunduk je..meleleh air mata..uwaaaaaaaa!!!!aku nanes..
en.eri kata "sayang ni skang x leh di tegur"..
hurmmmmmmmm....

4 comments:

Atan said...

jangan la merajuk akak ipar.. sok sapa nak rokomen kacip.. kat atan..

merajuk pada yang sayang....

TuYa : said...

atan : kecikkkkkkkkkkk ati aku dia tegur tadi..tapi selalunya ok je..dia sindir2 pun aku ok gak..tapi tadi sensitip tol la..adoyaiii!!!

ai said...

haih..tetiba jadi sensitip ni nape?..udah2 le majuk tu..dah tua pon nk majuk2..burok la wei ;P

~ke..sensitip sbb berisi ni?? heh heh

TuYa : said...

kak ai : tu la prob nye yang aku x paham sampai skang..pehal la aku mcm nih..berisi????amin..