The Best Followers

15 February 2009

eMoSi


lately aku rasa nak marah je sume orang..
kat sekolah aku rasa muak tgk muka cikgu2..
kat kelas aku macam nak muntah tengok bebudak..
kat umah aku rasa meluat tengok en.eri..
menyampah tol!!!
tapi nape eh?aku pun x paham..tetiba je nak menyampah kat deorg2..

kat sekolah aku dah mula x bercampur ngan cikgu2 baru tu..
masa aku cuti seminggu sakit awal bulan aritu,macam2 aku dengar deorg bergossip pasal aku..
tu pun akak kantin tu bgtau..deorg kata aku sombong,x nak joint deorg,demanding...
wahhhhhhhhh!!!!sesuka hati je kata aku demand..ade aku kisah???hahahhahaha..

kat kelas,ade la 2,3 org student aku ni berbangsa India..sepatah haram bahasa inggeris deorg x tau..
bahasa melayu pun tonggang tebalik..pening la aku..sampai kekadang aku panggil ade satu cikgu india ni tolong translate..tension..thun lepas sek kat sek.Tamil kot..seyes,aku mmg tension ngan bebeudak tu..

kat umah lak..ngan laki aku..meluat je aku tgk dia..
bukan aku x biasa ngan rutin dia,balik keja pas maghrib,dia tdo jap..pastu bgun tgk berita,sambil2 main game...kalau ade bola ngadap bola sampai tah kul bape..sebelum ni aku ok je ngan rutin dia tu..tapi lately aku meluat macam nak muntah ijau..pehal tah..

aku rasa macam penat sangat ngan sume nih...rasa sangat2 busan..nape eh????


8 comments:

~ Lady ell ~ said...

ehem2..adakah itu tandanya nk menambah bilangan ahli keluarga..?ermm..harus pergi ke dokter.

QASEH HEEDAYAH said...

happy always :)

TuYa : said...

kak ell : x kot..sbb baru lagi g doc..tapi kalau iye,kenduri la jawabnye..hehehhhe..

heedayah : happy always too adik cayang..study rerajin..

Abelitokjoro said...

salam.. bisala.cm tu... entah2 bawakan budak.. maaf guruau.. apa pun sucesses bersama keluarga...

TuYa : said...

abe : salam..pemabawakan budak..memang dah terbawa2 ni dah..memacam perangai kat sekolah tu yang memeningkan kepala..hehehehehe..doakan tuya hepi2 je ngan family yer..

ai said...

kau bunting kot tuya... ;P

Atan said...

kekadang emosi menganggu memang sukar untuk di mengerti

TuYa : said...

kak ai : baru 2 mggu jupe doc..x de ape pun..doa2 le cepat ade..heheheh

atan : tu la pasal..diri sendiri pun x paham ngan keadaannya..