The Best Followers

22 February 2009

Hari minggu

macam biasa la ari minggu..ari dok umah..biasanya rutin ari ahad aku sama je..wat keja umah yang tertangguh2..antaranya :

siram,bersih2kan pokok yang paling senang nak dijaga nih..satu letak kat tepi rak kasut..satu lagi kat atas kabinet dapur..

lipat kain baju yang BAPOKKKKKK banyak tu..minggu ni stok seminggu x berlipat..malas nye pasal.sambil lipat kain..sambil tengok tb..tah bile nak siap lipat kainnye kan?

sempat gak ptg tadi wat apam gula hangus nih..sodapppp.

************************************************************************************


lepas siap sume tu tadi,eri ajak la kuor g umah adik dia..jenguk dak2 tu..ape jadi la agknye..dekat seminggu aku x nengoknye..hajatnye nak bg la sekali apam gula hangus tu..wat minum petang sambil2 lepak2 ngan deorg nnti..sekali turun2 umah...

tayar keta pancit daaa!!!x tau la bocor ke hapa ke..tnya eri tyr spare ade x?dia kata tyar spare pun x de angin..lupa nak pam..
nasib bek ade satu kedai tayar kat blakang blok aptment aku ni..tetengah ujan renyai aku ngan eri g la servey kedai tu...tapi,tutup..

malang tul..deorg baru je tututp nih..sbb masa aku g baru kol 6.15..


eri ajak aku balik..dia kata esok pagi sebelum g opis dia tukar tayar keta..ishhhhhhhh..baru nak g kepochi kat umah adik ipar aku..ampeh tol..

7 comments:

ai said...

Dogaan...Dogaan...

~wei, feberet aku apam gula hangus tu. nnt ajaukan aku ye cikgu! ;P

TuYa : said...

ok2 kak ai..nanti akan ku poskan resepinya..mentang2 le kukus baru eh..berkilat lagi kukus tu..beso lak tu..jeles tau..nak jugak!nak jugak!

eiza in the house.. said...

yuhuuu...nak ckit apam tu..
mcm sodap jek, nila nak pos g bp?

TuYa : said...

x sempat sampai BP la za apam aku tu..dah kehabisan stok..nnti la aku wat kek kat ko..belated bestday..leh?leh?leh?

miSz.haNie said...

lain kali jgn ade cita2 nk kepoychi..
bergosip jek xpe..
ekekeke

~~nk resipi apam tu!

hahahahaha

eiza in the house.. said...

nak2..janji tau..aku nak jugak!!..nuntut nanti..hehehe

TuYa : said...

hanie : tu la kan..kalau niat dah x bek tu,ade je halangan..x pe2..esok2 leh kepochi lak..nanti tuya wat n3 resepi apam tu eh..

eiza : nanti aku wat special kat ko za eh..siap ade lilin2 lagi ko!!