The Best Followers

11 March 2009

Glory..glory..


aku nak tido dah pas nih..nak bgun lak kul 3 nanti..
demimu MU..wakakakkaka..aku tau walaupun aku x tengok,team ni mesti menang ngan riaknye la..hehehehhe..sile muntah sbb menyampah ngan kenyataan takbur aku tu..celupar sungguh,kalau team MU kalah,mampusss aku kena kutuk!!!...en.eri sila la mengalah ye sbb pagi nanti team aku ngan team dia main..dia gile ngan Arsenal..aku rasa mesti kitorg berebut remote..dan dah tetentu la dia akan mengalah ngan aku..kalau x aku tau le nak boikot ape...hahahahahahahaha..ok all..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


4 comments:

A.I said...

Minat pulak kau ngan bola ye Tuya?? sanggup lak tu bangun pepagi buta! Kalau aku bangun pepagi buta tu nk mencari 'bola' lain! kahhhhhhh ;P

TuYa said...

aku memang minat tengok bola ni..nak2 kalau team feveret main.."bola lain tu bola ape eh kak ai"?(pertanyaan ala2 bengap..hehehhehe

masa aku wat ni team MU dah leading 1-0..besh2..

eiza in the house.. said...

aku tak masuk cmpur..aku lum kawin dan aku tak suka bola..leh gtu..huhu

TuYa said...

eiza : aku tau ko suka makan..pastu zzzzzzzzzzzzzzzz...busan tau!!!