The Best Followers

21 March 2009

luka ditangan nampak darahnye..luka dihati???

selalunya orang yang kita sayang,
suka membuatkan kita rasa teruji..

selalunya orang yang kita sayang,
suka membuatkan kita terkeliru..

selalunya orang yang kita sayang,
akan membuatkan kita terluka..

selalunya orang yang kita sayang,
sentiasa membuatkan kesabaran kita menipis..

dan selalunya orang yang kita sayang,
akan hadir bila memerlukan,dan pergi tanpa meninggalkan pesan...

wah!!!!tetiba lak menyentap tah ape2..balik2 coti nak emosi lak..nak wat cane,ade je la dugaan kan idup nih..ape2 pun tuya ok2 aje..lalalalala..wat2 hepi..sungguh sengal hati aku nih..adoyaiiii..




8 comments:

ILA said...

tak per...itulah gunanya ada ruangan blog..seperti diary..cuma bezanya umum dpat mbaca juga & secara tak lansung dapat merasakan..dirimu sedang dlm dakapan 'kesakitan hati'

jaga diri baik2..

T.u.Y.a said...

ila : ye la kan..at least leh la gak share ape kita rasa skang..
harap2 sume ni x berpanjangan..
tq ya..

a.b geldofg said...

luka dihati...aku nampak

T.u.Y.a said...

a.b : nampak ek luka tuya nih..pedih wooo..tp wat bodo je la..

Fly said...

salam sohabat, saya sekeluarga mengucapkan ribuan terima kasih dengan ucapan itu ye.

T.u.Y.a said...

fly : semoga dengan kehadiran orang baru akan lebih membawa kebahagiaan dunia dan akhirat..insyaallah

ai said...

Nape pulak ni? sentap2 lak..ntah2 sentap rindu kot tuya???? ;P

meh aku selotep hati kau yg luka tu..meh!

T.u.Y.a said...

kak ai : selotep takut tanggal..staple je la..biasa la kak,no man no cry..hehehehehe..